vineri, 2 septembrie 2011

Happiness


Aseara am avut o revelatie. Aseara am simtit ca incet-incet pot sa traiesc din nou. Mi-am gasit un nou motiv pentru care sa ma trezesc dimineata, si cu ochii umflati de somn sa ma gandesc ce lucruri marete vom infaptui astazi. Uneori pare rupta din alta dimensiune, e ca si cum perfectiunea s-ar fi intruchipat, ca si cum perfectiunea ar fi capatat forma. Desi m-am intors intr-un loc incarcat de amintiri, incep sa ma simt din ce in ce mai bine. Si stiu sigur ca lucrurile vor deveni din ce in ce mai bune, se vor schimba, vom evolua si poate pe viitor vom plimba catelul prin parc sau vom face un gard in culori sub balcon. Poate vom sta impreuna sa invatam pana dimineata si sunt sigur ca as avea pregatita o cana de ceai fierbinte daca ar avea o durere in gat. Sunt sigur ca doar timpul poae avea o influenta asupra noastra, poate o influenta in bine, poate in rau. Nu am de unde sa stiu...tot ce stiu e ca astept cumintel ora 3.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu