sâmbătă, 10 septembrie 2011

Clubul Presei

Aseara am fost in Clubul Presei la Concert aniversar - Lucian Darie & Paul Arva - 16 ani de activitate. A fost super, pacat ca nu am descoperit artistii ceva mai devreme si pacat ca nu au avut parte de o promovare pe masura. Atmosfera a fost placuta, muzica a fost buna, sonorizarea a fost putin sub nivelul asteptarilor, insa locatia e destul de mica iar audienta era destul de galagioasa. Printre altii au mai concertat Adi Bezna, Cosmin Vaman, Alexandra Andrei si multi altii. M-am simtit bine, a fost frumos, compania a fost placuta iar drumul spre casa si m-ai placut. Nu mi-a pasat ca azi am avut 2 examene, nu mi-a pasat ca ca in ultimele zile am dormit ca naiba. Am vrut sa ma simt ine si vreau sa multumesc in special colaboratoarei (una-mica) cu care m-am simtit de minune aseara si daca nu era ea nu as fi aflat despre acest eveniment. O sa revin cat de curand cu ceva materiale preluate din Clubul Presei, pana una alta va las sa va delectati cu ceva ce eu am vazut live aseara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu