marți, 18 octombrie 2011

O noua seara in Clubul Presei

Dupa cum bine nu stiti, sambata seara am fost in Clubul Presei la OPEN STAGE cu Cosmin Vaman unde binenteles vedeta serii a fost Cosmin Vaman. Sa nu ii uitam totusi si pe curajosii care au indraznit sa se urce pe scena si sa isi etaleze talentul. Imi cer scuze din nou fata de toti cei care au participat la acest eveniment, insa eu am fost luat cam din scurt si nu am avut timp sa ma pregatesc. Am reusit totusi sa fac cateva poze si filmulete pe care le postez indata. Cele de data trecuta de la Concert aniversar - Lucian Darie & Paul Arva - 16 ani de activitate nu am reusit sa le prelucrez (probleme tehnice - sa speram ca nu se va mai repeta). Astept cu nerabdare urmatoarele evenimente si pana una alta va las sa vedeti ce am vazut si eu, adica mult talent. Va salut cu respect!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu