duminică, 10 iulie 2011

We are the champions

Ieri am primit un repros de la o cititoare fidela (sau fidea cum imi place mie sa ii spun - sper sa nu se supere) ca nu am mai scris nimic. Asa ca azi trebuie sa ii satisfac dorinta si sa mai arunc cu vorbele pe aici. Dupa cum o spune si titlul azi voi vorbi despre cei trei campioni ai Romaniei: Bogdan Dinu, Viorel Simion si Lucian Bute. Despre primul marturisesc ca nu prea il cunosc, am mai auzit de el insa asa mai subtirel, este abia la inceput de cariera. Cat despre Viorel Simion recunosc ca am mai auzit. Aseara a reusit sa faca un meci mare, un meci frumos a ridicat sala in picioare si a reusit sa castige titlul international WBC. Piesa de rezistenta a fost insa meciul lui Lucian Bute contra francezului Jean Philippe Mendy. Desi meciul a durat doar 4 reprize, Lucian a fost peste francez, rezultatul nu a surprins pe nimeni.
Gala a fost destul de frumoasa, a avut cateva lipsuri din punct de vedere organizatoric iar cei doi prezentatori nu au avut o inspiratie a cuvintelor pe masura grandorii evenimentului. Stiu ca la un moment dat colegul lui Lipovan (nu ii retin numele) a dat o duma ceva de genu: "Lucian Bute a reusit sa dea mai multe kilograme jos si a reusit asta la centimetru". Cum sa zici asa ceva? Eu stiu ca slabitul se face la grame si nu la centimetri. In fine, nu o sa inteleg de ce tocmai Andra a fost chemata sa cante imnul, cand erau multi altii cu o voce la fel de buna,dar asa e la noi: care-i mai pilos sta in fata.
Per ansamblu meciul a fost frumos, bravo Lucian! Felicitari pentru titlu si multumim ca ne-ai scos din nou la Universitate sa sarbatorim. Nu am mai avut de mult un asemenea moment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu