joi, 7 iulie 2011

Analfabeti cu permise

Stateam si ma benoclam la stiri si un reportaj mi-a atras atentia: un nene de prin Timisoara a facut un accident destul de urat. Am impresia ca a murit si o persoana, nu sunt sigur, dar nu despre asta e vorba. Partea interesanta este ca omuletu habar nu avea sa scrie si sa citeasca, dar totusi el avea permis. Cum se poate una ca asta? Ei bine se poate, pentru ca Romania este tara tuturor posibilitatilor. Mai ieri stateam la rand sa imi scot un cazier si am ramas surprins sa vad cat de greu poate fi sa iti completezi CNP-ul in niste casute pe un amarat de formular. Hai sa zicem ca il gresesti prima data ca nu ai fost atent...dar e prea de tot sa il gresesti de 4 ori. Pentru unii treaba cu scrisu e putin mai complicata. Pentru acele persoane eu le transimt sa mearga undeva in Sahara, sa in Siberia...undeva unde nu pot incurca circulatia pe drumul public si undeva unde nu pot da peste persoane care isi vad linistite de drumul lor (pe jos sau cu masina).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu