luni, 4 iulie 2011

Azi simt ca sunt student

Printre o mica cearta cu prietena si un lung sir de sfaturi despre cucerirea unei fete(deh mai fac si eu pe Cupidonu din cand in cand), mi-am facut putin timp sa scriu si pe blog. Azi, sau mai bine zis ieri, am avut o revelatie. Am gasit-o pe Eleanor a mea, pentru un moment am crezut ca imposibilul poate fi posibil: am luat P2-ul (cei ce nu stiu cu ce se mananca gasesc detalii aici).Cert e ca am avut de-a face cu un obiect destul de greu, mai ales datorita distinsei doamne Prof. Dr. Claudia Botez(ii uram pe aceasta cale insanatorisre grabnica si ne bucuram ca am putut profita de oportunitate - stiu ei colegii despre ce este vorba). Am fost atat de fericit cum nu am mai fost de mult timp, astfel incat acest eveniment a necesitat o sarbatorire, nimic fastuos, nimic extravagant. Un veritabil chef studentesc, cum de mult nu am avut.Stiu ca e posibil sa mai fiu inca sub influenta unor mici aburi de alcool, insa a meritat sa nu dorm noaptea asta...a meritat sa ma simt din nou student. De acuma alta belea, tre sa imi mut lucrurile acasa, sa plec din camin...naspa frate.

2 comentarii: