vineri, 5 aprilie 2013

Jurnalismul online mi se pare din ce în ce mai trist.

”ȘTIRE DE ULTIMĂ ORĂ--ȘOC!!” urmată de un link-”Jucătorii de la Rapid nu și-au primit salariile”. Morții lui de șoc!!!Ești nebun? Nu cred că o să-mi mai revin vreodată. Asta-i gen cancan, libertatea,wow biz etc. În fine, ne așteptam... Dar ce te faci când că vine ȘtirileProTv: ”A MURIT BĂSESCU!!” – dăm click pe link și, șoc: ”A MURIT BĂSESCU de ciudă că plouă la Pitești” Bă, ești prost??Ce paștele mă-tii de jurnalist ești tu mă dacă toate articolele tale au la bază o minciună grosolană? Te bucuri că i-ai prostit pe proști să dea click pe link? Serios? Așa vă învață la facultate? Mergem mai departe și intrăm pe sport.ro și pe gsp.ro. După 5 minute de apăsat X-uri, dăm peste 2 știri din sport și 743 de link-uri către cancan, libertatea și mă-sa. Să ne spuneți și nouă din ce sport face parte ”Marica și-a luat geacă de piele” și ”Iubita lui Dodel și-a băgat un băț în cur”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu