luni, 28 mai 2012

Prima oara....

Iar a trecut ceva timp de cand nu am mai scris nimic original pe blog. De data asta pot sa spun ca am avut o perioada frumoasa care nu mi-a permis sa ma mai gandesc la altceva. Acusi se implinesc 9 luni de cand s-a produs o mare schimbare in viata mea. Se implinesc 9 luni de cand am intalnit o persoana speciala, o persoana care stie exact ce sa zica atunci cand sunt trist, stie sa ma ridice atunci cand sunt "la pamant", ma face sa o iubesc si pentru asta merita alintata, merita rasfatata, merita orice. E singura persoana care poate pune un zambet pe chipul meu trist si prima care stie sa ma aprecieze asa cum sunt, fara sa ma schimbe. Stiu ca probabil o sa treaca ceva timp pana cand va vedea postarea asta si mai stiu ca te iubesc enorm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu