luni, 5 decembrie 2011

Tanar si nelinistit

Nu ştiu de ce am ales titlu acesta. Pur şi simplu simt că ceva mă deranjează, partea nasoală e că nu ştiu ce. Nu pot dormi, acum sorb dintr-o ceaşcă cu ceai fierbinte...nu pentru că am probleme (nu am), nu mă gândesc la ceva anume (mă gândesc eu la cineva care nu e cu mine acum, dar care m-a obişnuit cu prezenţa ei în marea majoritate a timpului). Revenind la ceea ce mă doare pe mine, nu ştiu ce e cu mine. De câteva nopţi încoace nu pot dormi, mă trezesc aşa ca un zombalău fără să mă gândesc la nimic. Pierd timpul aşa prin camera (o fi camera de vina...ce-i drept nu o prea suport, dar buzunarul nu mă poate ţine într-o cameră de apartament). Noroc cu Radio ZU care mă mai ajuta să mai scap de plictiseală. O fi din cauza lunii (decembrie - luna cadourilor, a sărbătorilor în familie)....pffff...nu-s de mine chestiile astea. Păcat că au trecut anii...mi-i dor de chefurile de Revelion de la Măgireşti si de grătarele de la Măgireşti, că să nu mai vorbim de majorate şi zile de naştere. Dar anii trec, noi îmbătrânim şi uite aşa a mai trecut o zi din calendar. Să ne auzim cu bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu