miercuri, 3 august 2011

Am revenit

Nu va speriati ca inca nu am renuntat. Eu am avut ceva probleme cu conexiunea la internet (am rezolvat-o intre timp), iar coleguta a fost plecata in tabara la munte (deh se mai si distreaza omu...nu doar munca si iar munca). Dar promit ca de acum incolo voi posta cel putin o data la doua zile (depinde de timpul liber - unii dintre noi mai si muncim...de dimineata pana seara). In fine nu o mai lungesc cu vorba ca nu are rost. Ii urez bun venit colaboratoarei si sper sa citesc din nou ceva scris de manuta ei (sau mai bine zis tastat de manuta ei). Si ca totul sa fie bine va dau si o piesa sa o ascultati asa cand aveti voi chef; e o piesa care mie imi place foarte mult, mai ales artistul (in special stilul sau vestimentar).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu